Haberler

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI RESİM YARIŞMASI ÖDÜLLERİ

TİRE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENMİŞ OLAN 23 NİSAN KONULU RESİM YARIŞMASINDA İLÇE ÇAPINDA 1. OLAN 4/A SINIF ÖĞRENCİMİZ MASAL KARCIOĞLU VE İLÇE ÇAPINDA 2.OLAN 5/F SINIF ÖĞRENCİMİZ ÇAĞAN BAYRAM ÖDÜLLERİNİ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ SAYIN AYDIN YÜZBAŞIOĞLU VE OKUL MÜDÜRÜMÜZ SAYIN VELİCAN AKBULUT'UN ELİNDEN ALDILAR. 

Devamı

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI OKULUMUZDA COŞKUYLA KUTLADIK.

Devamı

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI ETKİNLİKLERİMİZ

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI ETKİNLİKLERİMİZ KAPSAMINDA OKULUZDA TÜM HAFTA BOYUNCA ÇOCUKLAR İÇİN ÇEŞİTLİ ETKİNLİKLER DÜZENLEDİK.  1.GÜN OKUL BAHÇEMİZİ SÜSLEDİK. 2.GÜN OKUL BAHÇEMİZDE ÇOŞKUYLA 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMINI KUTLADIK. 3.GÜN PATLAMIŞ MISIRLARIMIZLA TİYATROYA KATILDIK. 4.GÜN GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARIMIZI OYNAYIP PİZZA KEYFİ VE SERGİMİZİ YAPTIK 5.GÜN PALYAÇOLAR,BALONLAR VE DONDURMA EŞLİĞİNDE YÜZ BOYAMA ETKİNLİKLERİ YAPTIK.

Devamı

MARKA TESCİL BELGESİ

NEFİSE İBRAHİM ÇETİN ANAOKULU MARKA OLARAK 6769 SAYILI SINAİ MÜLKİYET KANUNU KAPSAMINDA 19.12.2023 TARİHİNDEN İTİBAREN 10 YIL SÜREYLE KORUNMAK ÜZERE 19.04.2024 TARİHİNDE TESCİL EDİLMİŞTİR.    

Devamı

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMA PROGRAMI

OKULUMUZDA GÜZEL BİR 23 NİSAN HAFTASI ÖĞRENCİLERİMİZİ BEKLİYOR.

Devamı

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI RESİM YARIŞMASI

23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI ETKİNLİKLERİ KAPSAMINDA TİRE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN DÜZENLENEN RESİM YARIŞMASINDA OKULUMUZ ÖĞRENCİLERİNDEN 4/A SINIFI ÖĞRENCİSİ MASAL KARCIOĞLU VE 5/F SINIF ÖĞRENCİSİ ÇAĞAN BAYRAM'I TEBRİK EDİYORUZ.

Devamı

FİDAN DİKİMİ

OKUL BAHÇEMİZİ ÇOCUKLARIMIZ KENDİ DİKTİKLERİ RENGARENK ÇİÇEKLERLE  ELLERİYLE SÜSLEDİ.OKULLARDA ORMAN PROJESİ KAPSAMINDA HEM EVLERİMİZDE HEM OKULUMUZDA ÇİÇEK VE MEYVE FİDANLARI DİKEREK ETKİNLİKLERİMİZİ GERÇEKLEŞTİRDİK.

Devamı

SU GÜNÜ

OKULUMUZDA SU GÜNÜNÜ SINIF İÇİ ETKİNLİKLERİYLE ,ÇOCUKLAR TARAFINDAN SLOGANLARLA , PANKARTLARLA VE ŞARKILARLA YAPILAN YÜRÜYÜŞLE KUTLADIK.

Devamı

18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ

18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ

Devamı

İSTİKLAL MARŞIMIZIN KABULÜNÜN 103.YIL DÖNÜMÜ VE MEHMET AKİF ERSOY'U ANMA GÜNÜ

İSTİKLAL MARŞIMIZIN KABULÜNÜN 103.YIL DÖNÜMÜ VE MEHMET AKİF ERSOY'U ANMA GÜNÜNÜ TÜM OKUL DÜZENLEDİĞİMİZ ETKİNLİKLERLE GERÇEKLEŞTİRDİK.

Devamı

MART AYI TİYATROMUZ

MART AYI TİYATROMUZ "DANTELA"

Devamı

"FOUR ELEMENTS AND NATURE" ADLI E TWİNNİNG PROJEMİZ

“FOUR ELEMENTS AND NATURE” etwinnning projemiz Aristoteles'in "canlı ve cansız her şeyin yapısının dört unsurdan oluştuğu" fikrinden ilham alan projemiz; içinde yaşadığımız toplumdaki canlıların en önemli ihtiyaçlarına dikkat çekmek ve hayatımızdaki yerlerini gerçekleştirmelerini sağlamak için yaratıldı. Proje, öğrencilerin süreç boyunca merak duygusunu harekete geçirmeyi, disiplinler arası etkinliklerle yeni bilgi ve deneyler edinmeyi, dört unsurun canlılar için ne kadar önemli olduğunu öğrenmeyi ve yeni beceriler kazanmayı amaçlamaktadır. Projede bilişsel becerilerin yanı sıra, duygulanım becerilerinin geliştirilmesi için sanat eğitimi, gözlem becerileri, drama ve fen becerilerinin de yer alması öngörülmektedir. Bilişsel yaratıcılık becerileri sanatsal etkinliklerle desteklenir ve öğrencilerin yaşadıkları ortamı tanımaları planlanır.

Devamı

"MY LİFE SKİLLS"ADLI E TWİNNİNG PROJEMİZ

"MY LİFE SKİLLS" ADLI PROJEMİZ İÇİNDE BULUNDUĞUMUZ ÇAĞDA BAZI ÇOCUKLARIMIZIN YAŞAM BECERİLERİNİ GÖSTERMEKTE GÜÇLÜK ÇEKTİĞİ GÖRÜLMEKTEDİR.BU DURUM NEDENİYLE OKULLARIMIZDA ÇOCUKLARIMIZA GÜNLÜK YAŞAM BECERİLERİNDE DESTEK OLMANIN GEREKLİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUZ.PROJE SÜRESİNCE YAPILACAK TÜM ETKİNLİKLER ÇOCUKLARIN GÜNLÜK YAŞAMLARINI KOLAYLAŞTIRACAKTIR.

Devamı

"I m Healty,happy hopeful for the future" ADLI ETWİNNİNG PROJESİ

"I m Healty,happy hopeful for the future" ADLI ETWİNNİNG PROJESİ AYŞEN YARIMOĞLU  TARAFINDAN 5/F SINIFINDA YÜRÜTÜLMEYE BAŞLANMIŞTIR.Proje konumuz olan pozitif iyi oluş;“olumsuz duygularla baş edebilme ve hayata olumlu  bakabilme” becerisidir.“erdemlere dayalı, yaşamın anlamını ve amacını bulmayı temel alan” bir yaklaşımdır.Psikolojik iyi oluş düzeyi yüksek olan insanlar kendileriyle barışık, insan ilişkileri besleyici, özsaygıları yüksek, öğrenme ve gelişmeye açık, stresle başa çıkma güçleri yüksek, amaçları olan ve kendi yaşamlarında bir anlam bulan insanlardır. Bu nedenle de hayatlarının sorumluluklarını almış kişilerdir. Projemiz burdan hareketle şubat ayı sonunda başlayıp mayıs ayı sonunda bitecektir.

Devamı